Skoči na glavno vsebino
Select Page

V šolskem letu 2022/2023 je na naši šoli prvič potekala Eko bralna značka z naslovom Ekobranje za ekoživljenje. Učenci so s prebiranjem literature z ekološko vsebino krepili ustvarjalno mišljenje, ekološko zavest, razvijali pozitiven odnos do okolja, se vanj aktivno vključevali, izvajali različne aktivnosti z eko vsebinami in jih medpredmetno povezovali ter ustvarjali različne izdelke na prebrano literaturo (slike, risbe, plakati, miselni vzorci, zgodbe).

Posamezni učenci 1. in 2. razreda so Eko bralno značko opravili v okviru pravljičnega krožka ter pri dodatnem pouku. Brali so pravljice z eko vsebino Želvica in morje, Zakaj je bil rožnati slonček žalosten in kako je spet postal srečen, Vrečka, Bobek in barčica ter se o prebranem pogovarjali. Učenci so naslikali svoj najljubši del iz pravljice (glej foto kolaž). Učenci so spoznali, kaj je članek in razmišljali o odpadni hrani, pomenu spanja ter o delfinih.

Iz 3. a razreda je 11 učencev opravilo Eko bralno značko. Vsebino prebranih pravljic so predstavili v obliki miselnega vzorca (glej foto kolaže). Največkrat so brali Voda pljusk!, Zeleni prijatelji, Eko papirko, Deklica z vžigalicami, Zelo lačna gosenica, Pet kužkov išče pravega, Ekologija, Plastenka Nevenka, Pelji me domov, Rjavko in Zmešanko, Škrat Kuzma dobi nagrado, Kosovirja na leteči žlici …

Eko bralno značko iz 4. razreda je opravil Tadej Kasapinov. Vsebino knjig in članek je predstavil mentorici v obliki odprte debate, kjer je kritično razmišljal o Ogroženi naravi, Odpadkih in recikliranju ter o članku Odlagališče 2.0.

K eko bralni znački je pristopila še Niah Orač iz 7. a razreda, ki je prebrala dve leposlovni književni deli – Krive so zvezde in Dnevnik Ane Frank. Prebrala je tudi strokovni članek o problemu mikroplastike iz revije Gea. Po branju je v obliki miselnega vzorca izpostavila ekološki problem, pomen čistega okolja za zdravje ljudi, posledice prisilne izolacije in problem onesnaževanja z mikroplastiko ter sodelovala v konstruktivnem razgovoru z mentorico. Učenka meni, da k izboljšanju situacije lahko prispeva prav vsak posameznik in družba kot celota ter da bi se o eko problematiki moralo več govoriti ter pisati v  leposlovju, medijih,  šoli in doma.

Od 1. do 9. razreda je Eko bralno značko opravilo 29 učencev, ki bodo ob koncu šolskega leta prejeli priznanje. Vsem čestitamo!

Mentorici:

Lidija Špelič, Marjetka Dragman

(Skupno 93 obiskov, današnjih obiskov 1)
DOSTOPNOST