Skoči na glavno vsebino
Select Page

DEKLIŠKI POGLED:

Ob 7.45 smo imeli zbor. Glavna tema pogovora je bila šola v naravi. Ob 8.00 smo se z avtobusom odpeljali na pot. Bila je zelooooo dolga pot. Imeli smo en postanek za malico. Bilo je zelo nevarno, saj je obstajala 99-odstotna možnost, da zmrznemo. In skorajda smo. Ko smo končno prispeli, še nismo prispeli, kajti morali smo hoditi zelo daleč. Tu namreč urejajo vodovod oziroma nekaj podobnega. In ko smo zares končno prispeli, smo si po uvodnem govoru lahko ogledali naše sobe. Sobe so čudovite, le pot do njih je predolga. Nato smo se odpravili v jedilnico poslušat zelo natančen govor. Nato smo razpakirali prtljago. To je trajalo! Po utrujajočem dopoldnevu smo se odpravili na kosilo, ki je bilo odlično. Po kosilu so nas razdelili v skupine (dobra razporeditev, moramo pohvaliti) in nato smo reševali delovne liste ter šli tudi na teren. Sledilo je lokostrelstvo. Bilo je super, saj je naša skupina zbrala 58 točk. Ob 18.40 smo imeli večerjo (njami!). Potem smo šli na dolg pohod. Nočni. V Piran. Pot nazaj je bila vetrovna. Zdajle smo se vrnili in zelo smo utrujeni. Opravičujemo se, če je naš sestavek dolgočasen (dobili smo navodilo, da naše poročanje NE SME biti dolgočasno).

Daša, Julija, Loti in Darja, 7. b

FANTOVSKI POGLED:

Zjutraj smo se vsi učenci zbrali na Smrečnikovi in odrinili na morje. Na poti do Fiese smo se ustavili na počivališču. Ko smo prišli v Piran, smo na žalost morali peš!!! Ker so prenavljali cesto. V CŠOD smo prispeli vsi prepoteni. Najprej smo se razdelili v sobe in imeli sestanek, potem pa po kratkem počitku še kosilo. Po kosilu smo šli po učni poti, kjer smo spoznali nekaj novega o jezeru in živalih. Kasneje smo igrali košarko, namizni tenis, se balinčkali in streljali z lokom. Bili smo zelo izmučeni. Večerja je bila odlična. Po večerji pa so nas »ubili« s »sprehodom«, ki je bil v bistvu POHOD. Šli smo v Piran. Ko smo se vrnili, smo se pripravili na spanje. To počnemo še sedaj. Dan je bil zelo naporen.

Anže P., Žan, Svit, 7. a

(Skupno 565 obiskov, današnjih obiskov 1)