Skoči na glavno vsebino
Select Page

Ko smo se zbudili, smo imeli jutranjo telovadbo. Nato smo imeli zajtrk. Za zajtrk smo imeli kruh, pašteto, marmelado, maslo, topljeni sir, mleko in čaj. Po zajtrku smo odšli v medvedovo učilnico in spoznavali različne zveri in živali in odšli na gozdno učno pot. Tam smo dobili dve nalogi. Prva naloga je bila poiskati liste, ki so bili na sliki. Druga naloga je pa bila poiskati sledi narisanih živali. Po popoldanskem počitku smo odšli na kolesarjenje. Poligon je bil sestavljen iz slaloma, vožnje po gugalnici, po kamnih in s prepadom. Po malici smo zamenjali skupine. Jaz sem šel na družabne igre. Za zaključek smo imeli preizkus znanja iz kolesarjenja. Tam smo morali poznati dele kolesa in zapisati geslo iz razpredelnice.

Enej Fink, 4. a/p

Dopoldne smo se pogovarjali o kačah in drugih gozdnih živalih. Na gozdni učni poti smo našli volkovo sled. Naredili smo odlitek. Izvedeli smo, da so medved, ris in volk največji plenilci. V Sloveniji je samo še okoli 10 risov, 360 medvedov in 40 volkov. Popoldne pa smo imeli kolesarjenje. Nataknili smo si čelade in odšli na poligon. Bil je kratek, a zabaven. Nekateri so opravili izpit za vajo, nekateri pa ne, ker je bil ča omejen. Do večere smo se igrali družabne igre in opravili kviz o prometu.

Jaka Kapš, 4. a

Po jutranji telovadbi smo odšli na zajtrk in nato učilnico, kjer nam je učitelj razložil orientacijo v naravi in kako sta nastali Zemlja in luna. Pokazal nam je posnetke  v vesolju, slike Friderikovega gradu. Nato smo odšli v   kraško jamo. Pred jamo nam je učitelj povedal, naj ne bomo preveč glasni. Prižgali smo svetilke in šli v jamo. Videli smo veliko različnih stvari in kapnikov, o katerih smo ob prihodu iz jame poročali učitelju.  Po kosilu in počitku nas je učiteljica Marina odpeljala na ogled zdravilnih rastlin. Našli smo šipek, marjetico, bršljan, regrat, koprivo in limonadovec. PO malici smo imeli v igralnici igro o tem, koliko smo si zapomnili o zdravilnih rastlinah. Na koncu smo dobili učni list.

Ema Ovniček, Enja Kovačevič, Tjaša Čečelič, 4. b

 

(Skupno 367 obiskov, današnjih obiskov 1)
DOSTOPNOST